Reservdelar sökes.............

Just nu söker jag efter reservdelar. Jag skulle behöva en ny packning till näsan som rinner konstant. Skulle även behöva ett nytt huvud, då jag har en dunder huvudvärk. Nya bihålor skulle inte heller vara helt fel. Ja, så är det att vara förkyld. Hoppas att det snart går över, för jag är så trött på att må dåligt.

Dagen kommer att vara lugn, har inte så mycket att göra på praktiken. Men det är skönt när orken och tålamodet inte är på topp.
Helgen kommer även den att vara lugn. Ska vila så mycket som möjligt. Vill vara frisk till måndag, så att jag kan komma igång med träningen igen.

Nej, nu ska jag ta och göra ett ryck.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

SV: De är verkligen superhärliga att gå med, oftast brukar jag ha ont i ryggen när jag kommer hem från jobb, men inte igår!! Man får en helt annan hållning i dom!

2010-10-15 @ 11:50:57
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

Hoppas att din helg har varit bra och att du får en fin måndag :)

2010-10-18 @ 10:45:42
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0