På banan igen

Äntligen är jag på banan igen med träningen. Så gött att förkylningen är bättre. Igår var jag iväg och tränade styrketräning i 1 timme. Härligt att få en genomköare av den förslappade kroppen. Hade somvanligt med mig Monali. Tack vännen för trevligt och peppande sällskap. Idag har jag varit på vattengympa. Det var något som kroppen verkligen behövde. Nu känns den avslappnad och redo för mera träning.

Denna veckan har jag semester. Det var ju meningen att jag skulle varit i Schweiz, men som ni vet så blev det inställt pga tråkigheter. Istället får jag göra det bästa av situationen här hemma. Det blir lite slappande, träning och träffa vänner.

Imorgon har älsklingen också semester. Då ska vi åka till norra delen av Skåne, för att förära en nära vän ett besök på hans 75 årsdag. Det är vad vi kommer att hinna med imorgon.
På torsdag ska jag vara barnvakt och ha fikabesök. Båda delarna ska bli kul.
På fredag har älsklingen semester igen. Då ska vi hitta på något, men vad har vi ite bestämt ännu.

Idag har jag varit och hämtat ut mina glasögon. Dom blev fädriga fort. Beställde dom i torsdags. Så nu föröker jag att vänja mig vid att ha dom på näsan. Det är ju nästa 4 år sen jag hade glasögon senast. Jag har även fått tvättat och renbäddat sängarna. Skönt att få krypa ner i en renbäddad säng ikväll.
Nu sitter jag somvanligt om kvällarna och slötittar på TV, samtidigt som jag surfar runt lite på datorn. Om en stund kommer jag att stänga ner datorn och ta tag i min stickning. Blev klar med koftan jag gjorde i helgen, så nu har jag börjat på en långärmad tröja i mohair. Det lilla jag gjort på den så känns garnet varmt och mjukt.

Ni får ha en fortsatt underbar kväll.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0