Belöning

Jag är så dålig på att sätta upp belöningar när jag nått något av mina vikt mål. Jag har ju sprungit förbi många mål på min resa. Tror att det är 5-6 mål som jag klarat av. Mina mål är vart 5:e kilo.

Jag startade min viktresa den 4 feb i år och då vägde jag 104,6 kg. Kravet från min läkare var att jag skulle gå ner 4,6 kg på 2 veckor och det gjorde jag. Jag gick ner 5 kg. Men kruxet var att jag inte fick äta något, skulle leva på närigsdryck. Det var väldigt tufft, men det gick.

Nu sitter jag här och har gått ner ca 34 kg. Men ska jag hårddra det hela så har jag gått ner ca 50 kg. Jag vägde nämligen runt 120 kg när jag var som störst.

Så i måndags belönade jag mig regält. Jag införskaffade mig en ny mobil (utan abonnemang). Det blev en Sony Ericsson X8


Min är rosa, men jag har även detta blåa skalet. Jag är väldigt nöjd med mobilen och belöningen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

SV: ja fy alltså, inget skoj när sånt händer.



Bra belöning det där, man borde kanske ändra sin belöningslista och köpa en ny mobil när man har nått ett delmål :D

2010-10-23 @ 10:15:35
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0