Inget ikväll heller

Jaha, det blev inget av min träning ikväll heller. Det beror mycket på att jag har n sån j*vla huvudvärk, samt att min träningsvärk fortfarande känns av. Det passet jag skulle kört här hemma idag, har jag hela helgen på mig att göra. Det ska jag fixa. Vem vet, jag kanske gör det när jag kommit hem från frissan imorgon, eller kanske rent av innan frissan. Men då beror det helt på hur dax jag vaknar.

Min stackars älskling har blivit sjuk. Han har feber, är hostig och har fått problem med sitt högra öra. Han fick inopererat ett rör i det för någon vecka sen. Nu kommer det ut en seg, nästan snorliknande, vätska ur det. Jag har ring till vårdupplysningen ang örat. Rekommendationen blev att älsklingen ska ringa till vårdcentralen och försöka få en tid imorgon. Troligtvis är det en öronimflammation som han fått.

Annars så har kvällen varit lugn. Har hållt mig inomhus, då snön vräkt ner hela kvällen. Visst är det mysigt, men inte när man ska ut och köra bil. Och det ska jag imorgonförmiddag, då jag ska till frissan. Hoppas att vägarna är plogade då.

Nej, nu ska jag krypa ner under mitt goa täcke och försöka sova.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0