Förlåt

Jag ber så mycket om förlåtelse för min dåliga uppdatering. Denna veckan har varit ganska så händelselös. Tränade styrketräning i måndag, vattengympa i tisdags och tog en promenad idag. Det är vad jag tränat. Skulle boxats igår, men det fick jag inte för läkaren. Det var för att jag fick kortisonsprutor i mina axlar. Det blir ingen boxning nästa vecka heller, då jag blir opererad på tisdag. Nåja, det är bara till att ta nya tag när jag känner mig fit for fight igen.

Idag har jag varit ledig och tagit det lungt. Hjälpte sambon med att måla 4 pålar, som vi ska ha till ett plank, där vi ska ha soptunnorna gömda. Annars så har det småpulats lite. Inget som har varit något ansträngande. Jag har också försökt kurera en liten migränattack som kom smygande. Nu känns det mycket bättre =)

Nej, nu ska jag slappa framför TV:n och ta tag i stickningenn

Ha en fortsatt bra kväll och helg.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

SV: tack fina du :)

Kramar

2010-11-07 @ 12:26:29
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej hej, måste ju kika tillbaka o kolla läget o tacka för besöket =)

Såg lite före o efter bilder längre ned wow! Grattis! Må så gott

2010-11-09 @ 21:40:13
URL: http://carinasvirkning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0