Avklarat

Nu har jag avklarat veckans sista träning =) Det var armar, bröst och rygg som fick sig en omgång. Var inget motiverad till att tränan, men ack vad skönt det var efteråt. Passet var svettigt värre, enligt mig, för att vara ett hema pass. Jag fick invigt mitt gummiband/fitnessband. Har aldrig andvänt ett sådant tidigare. Nu vet jag hur det är att träna med band. Det kommer jag att göra fler gånger. Det följde även med övningar i paketet till gummibandet.

Förutom träning så har dagen varit lugn. Vi har varit och shoppat lite kläder på Bo Ohlsson. Det blev en svart skjorta till älsklingen. Jag köpte en svart klänning med blommor och paljetter på. Det blev även en beige midjekort kofta med rosor längst knäppningen och framsidan av halsringningen. Bild på kläderna kommer vid ett senare tillfälle. Jag kommer att inviga kläderna på lördag, då vi ska på julbord med älsklingens jobb. Ser verkligen fram emot det. Det ska bli kul att få slöppa loss och ha kul.

Nu sitter jag nyduchad och tittar på TV. Ska snart stänga ner datorn och ta ett tag med stickningen. Vill ju bli klar med min tröja någon gång ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0