Uppdatering

Det var ett bra tag sen jag uppdaterade er på hur det gått för mig. Så det tänkte jag göra nu.

Byst: 114cm -10 cm
Ovanför navlen: 103cm -10 cm
Midja: 99,5 cm -32,5cm
Höft: 110cm -19,5 cm
Lår: 60cm -8cm

När remissen till opn skrevs vägde jag 112 kg, förra veckan vägde jag 84,7kg Total viktminskning 27,3 kg.

Jag är så otroligt nöjd med resultatet, men det är en bra bit kvar på resan.

Träningen är det lite si och så med. Jag försöker verkligen att komma igång. De sista veckorna har jag verkligen haft otur, då min rygg pajjades för snart 5 veckor sen. Nu börjar den bli bättre =))

Imorgon ska jag dra mig till gymmet för lite styrketräning. Just nu är jag opeppad, men det hindrar mig inte. Jag slutar min praktik kl 11,30. Så efter det jag ätit lunch och varit ute med Roy, så cyklar jag till gymmet. Kanske blir det simning efteråt.

Nej, nu ska jag snart dra mig mot sängen då jag är otroligt trött.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0