Tisdag

Fy f*n vad tiden springer iväg. Jag har "bara" 1,5v kvar på min sjukskrivning. Jag fattar inte vart dom andra 2,5v har tagit vägen. Men visst så ska det bli skönt att få komma igång med praktiken igen. Jag saknar verkligen ungarna. Men samtidigt så är det skönt att få vara hemma. Inte för att jag fått gjort allt det som verkligen behövs, tror att jag får lägga på ett kål. Kan säga att älsklingen inte är så värst nöjd med min insats här hemma under min sjukskrivning. Visst jag kan förstå honom till viss del. Men samtidigt så har jag fått kämpa med att komma in i mina nya mat rutiner. Psykiskt så har det varit väldigt jobbigt, men jag tror att jag håller på att komma in i det hela.

Idag har jag varit på den härligt efterlängtade vattengympan. Synd att den "bara" är 30 min, skulle kunna hålla på i en timme. Det är så härligt att vara i det varma vattnet. Efter gympan så skulle jag lämna de obligatoriska blodproverna (lämnar varannan månad). När det var avklarat traskade jag vidare till reumatologen. Behövde få förnyat lite recept. Det var likabra att fixa det när jag ändå var på sjukhuset. På vägen hem åkte jag inom till lilla Freya, för att lämna lite kläder som jag stickat och en badbalja. Det är badbaljan som jag hade när jag var liten.

Nej, nu ska jag titta lite på TV.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0