Ojdå

Här var det ett tag sen jag skrev senast. Jag har ingen ursäkt för det. Det är kanske bara så att det inte hänt något de senaste dagarna. Varje dag är den andra likt. Men det kanske blir så när man är sjukskriven. Nu har jag bara två dagar kvar på sjukskrivningen, sen är det tillbaks till verkligheten. Det ska bli skönt att komma tillbaks till praktiken och få träffa personal och ungar.

I söndags var vi i Malmö för att shoppa en reservdel till bilen. Den gick tyvärr inte igenom besiktningen i torsdags. Medans älsklingen var på Biltema var jag på Stoff och Stil. Jag införskaffade ett klänningstyg och ett tyg till en bolero. Detta ska jag ha klart tills vi ska på barndop en 4:e april.

Igår var jag och två vänner ute och tog en långpromenad i det fina vädret. Efter promenaden tog vi en härlig fika. Tack Monali och Thina för en härlig förmiddag. Ännu ett tack till Monali för några trevliga timmar på eftermiddagen. Det var verkligen kul att prova Wii fitness. Vi får snart göra om det. Men jag vet att du ska jobba tre nätter nu. Hojta till när det är "fritt"fram igen.

Idag har jag varit på vattengympa. Det är SÅ härligt att komma ner i det varma härliga vattnet. Det är så välbehövlig för mina leder att vattengympa. Jag blir så härligt avslappnad i kroppen efter ett pass. När jag kommer hem är jag helt slut. Stupar iprincip i sängen när jag kommer hem, men det är hur skönt som helst.

Annars så har jag inte gjort så mycket annat de senaste  dagarna. Ni få hålla tillgode med det lilla. Men bättre det än inget alls.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0