Inget att säga

Sen jag skrev senast så har det inte hänt något speciellt. Dagarna har sett ut som alla andra dagar de senaste veckorna. Men iofs kan det vara skönt ibland. Nu har jag "bara" fyra dagars sjukskrivning kvar, sen är det tillbaks till verkliga livet igen. Det ska bli skönt att komma igång och att komma hemifrån. Det som kommer att bli svårast är att få in min motion, men det ska gå. Det är till att pussla med den lediga tiden man har. Kanske köra träningen direkt efter praktiken. Ja, jag får se hur det blir med det. Den dagen den sorgen.

Idag har jag varit och klippt mig. Nu är håret på utväxt igen. Har nu varit kortklippt i över ett halvår. Det är nog ett rekord för mig. Jag är inte den som gillar att vara kortklippt, men någon gång då och då gör jag det i alla fall. Mest för att jag vet att håret mår bra av att klippas av då och då.

Var det rätt låt som vann melodifestivalen? Jag tycker att anna är jättebra. Tror att hon kommer att göra bra ifrån sig i Norge.

Nej, nu ska jag sätta mig och brodera lite.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0