Full rulle

Helgen har bara swiffat förbi. Den har alltså gått rent för fort, eller så är det jag som har varit i farten helt enkelt. Igår när jag väl skulle haft tid att sätta mig vid dator, var det tid att göra sig iordning för ett födelsedagsfirande som vi skulle på. Innan på dagen hade jag varit och tränat styrketräning. Första passet sen operationen =) Hemma igen började jag på städningen, vilken vi har fortsatt lite på idag. Men det roligaste vi gjort idag var när vi passade lilla Freya 6,5 v under några timmar. Hennes föräldrar skulle iväg och göra några ärenden och ville inte ha henne med sig. Det har varit hur underbart som helst att få rå om henne. Vill göra detta snart igen. Den lilla var hur enkel som helst att ha handom, inte något gnällig. Sa bara ifrån när det var tid att byta blöja eller när hon var hungrig.

Kvällen har väl inte varit hur kul som helst. Jag har kännt mig frusen och haft huvudvärk. Det visade sig att jag hade 38,5 graders feber =( Känner mig lite bättre efter lite panodil. Hoppas att det håller i sig. För jag vill kunna ut och träna imorgon. Snälla håll tummarna för att jag kan träna/stavgå imorgon.

I går när jag duschat så ställde jag mig på vågen. Den visade väldigt fina nuffror. Jag vägde nu 93,5 kg. Så på de senaste 4,5 veckorna har jag gått ner 11,1 kg. Jag kan inte fatta det. Det är helt otroligt kul.

Nej, nu ska jag titta på film.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0