En månad

Idag är det en månad sen jag blev opererad. Fattar inte vart tiden har tagit vägen. Den har bara rusat förbi. Tycker att det känns som att det var förra veckan jag blev opererad. Men visst det är skönt att tiden går fort, mycket bättre än att den slingrar sig fram.

Under månaden som gått har jag fått börja om från början med att lära mig att äta. Det har verkligen varit nyttigt för mig. Nu är jag inne på min sista vecka med purémat. Det var hur underbart som helst när jag inte behövde leva på flytande mer. Nu ser jag fram emot att få börja med "riktig" mat. Men jag kommer att vara försiktig och inte väraka på med världens brak måltid. Men jag kommer garanterat att prova ris eller pasta. Det är nu 6 veckor sen jag åt det senast.

Idag har det varit tid för mig att väga och mäta mig. Det är en månad sen senast. Så här kommer månadens resultat.

Vikt: 92,6 kg
Förändring: -7 kg
BMI: 34
Förändring: -2,6
Byst: 117 cm
Förändring: -5,5 cm
Midja: 109 com
Förändring: -2,5 cm
Ovanför navlen: 112,5 cm
Förändring: -5,5 cm
Höft: 121 cm
Förändring: -3 cm
Lår: 63 cm
Förändring: -4 cm

Jag är otroligt nöjd med resultaten. Tänk att jag gått ner 7 kg på 4 veckor. Sen jag fick besked att jag skulle få operationen för 6 veckor sen så har jag gått ner 12 kg. Det är helt otroligt. Det är så att jag knappt kan förstå det.

Innan jag avslutar, så tänkte jag visa några bilder för er.

17 feb 99,6 kg


17 mars 92,6 kg

Kram


Kommentarer
Postat av: Christel

Härligt att det går så bra för dig!! grattis till din fina minskning!!

KEEP UP THE GOOD WORK!!!

KRAM

2010-03-21 @ 09:20:50
URL: http://blogg.familjen-ahlgren.se
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

bra jobbat!!

2010-04-11 @ 12:34:14
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0