Uppehåll

När man väl lyckas att komma igång med träningen så blir man förkyld. Så nu är det ett par dagars träningsuppehåll. Vill ju inte förvärra förkylningen. Och typiskt är att den sitter i näsan. Snorar och är hur stopp som helst. Nej, det är ingen allergi. För det kan jag känna skillnad på. Men skit samma, nu är det som det är.
Så min helg har mesta dels tillbringats vilande i soffan, sovande och tittande på TV. Inte det mest optimala, då det har varit ganska så fint väder. Får ta igen utevistelsen en annan gång. Det blir nog mycket av den varan nu i sommar när jag praktiserar på fritids.

Som ni förstår så har det varit en super lugn helg för mig. Fastnade framför TV:n och prinsessbröllopet i lördags, medans älsklingen pulade där ute. Igår tog jag mig i kragen och fick tvättat. Då var älsklinge på en fotbollsturnering i Ystad. Så här hemma var det bara jag och djuren, vilken var härligt.

Idag har det varit praktik som vanligt. Skönt när man har något att göra och att slippa gå hemma hela dagarna. Fast i ärlighetens namn så är det ibland skönt att vara hemma några dagar.

Nu hör jag hur Roy (våran schäfer) gnäller. Husse är ute och Roy är inne. Vilket Roy tycker är så orättvist.

Nej, nu ska jag fixa till mig lite kvällsmellis.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0