Energi

Just nu så efterlyser jag energi. Har absolut ingen just nu. Hoppas att all sol kan återge mig energin.
Idag har det premiär badats i poolen. Men fy f*n vad kallt det var, samtidigt av det avsvlakande. Mellan varven som jag badade blev det lapande av sol. Nu sitter jag är med en begynnande solbränna.

Lite ppdatering från de senaste dagarna.

I tordsdag hade jag en kort dag på praktiken. När jag körde hem strax innan lunch, blev det en jogging tur i Ystad. Tyvärr så ville min mobil inte som jag, så jag fick ingen tidtagning eller sträcka. Bättre tur nästa gång. Väl hemma igen, svängde jag ihop en rabarberpaj. Medan den var i ugnen hoppade jag in i duschen. Väl klar tog jag pajen med mig och åkte till lilla Freya. Det var en underbar eftermiddag hos henne. På kvällen åkte älsklingen och jag och handlade.

Midsommarafton firade vi hos vänner, med ett födelsekalas. Det var en helt underbar dag. Men massor av god mat och trevligt sällsklap. Det blev även en match brännboll. Tyvärr så var jag i det förlorande laget, men vad gjorde det. Huvudsaken var att vi hade det kul.

Igår var vi hemma och fixade hela dagen. Poolen blev uppsatt, gräset klippt + en massa små fix. Det var en skön och avslappnande dag. Dagen avslutades med grillning.

Idag har vi varit och hämtat en en bil, som vi haft på vinterförvaring. Innan den blev hämtad våldgästade vi dom som vi firade midsommar med. Där blev vi bjudna på frukost, dagens andra. Eftermiddagen har varit lugn. Mellan varven som jag tvättat har jag badat och solat.

Som ni märker har det absolut inte blivit någon motion denna helgen. Har inte haft någon energi eller lust till det. Men jag tar nya tag imorgon. Då ska det styrketränas efter praktiken. Vet att en väninna till mig kommer att vara där samtidigt. Alltid kul att träna när man har sällskap.

Nej, nu börjar fundera på om jag ska lägga mig eller inte.

Kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja du, vart tar energin vägen? Jag har så stort behov av sömn nu.... och är tvärslut från 17 tills jag går och lägger mig... sen vaknar jag iofs vid 7 varje morgon...



Härligt med bad!!

Och att ha slapparhelger behöver man ibland!

Tack för grattiset i bloggen!



Hur mår din mage nu?



Kram Petra

2010-06-28 @ 16:55:21
URL: http://petrasurrar.se
Postat av: Mari

Hejsan Petra!!

Jag är helt slut efter en dag på praktiken. För der mesta så behöver jag vila när jag kommer hem =(

Visst är det härligt med ett bad. Det gör att man blir svalare och slappnar av.



Med magen går det lite upp och ner. Det har blivit bättre sen jag var på gastroscopin, men vissa dagar är det bakslag. Idag har det tyvärr varit en dålig dag. Men vem vet hur morgondagen kommer att bli??



Kram Mari

2010-06-28 @ 19:40:34
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0