SEMESTER

Äntligen är den efterlängtade semestern här. Vi njuter av dagarna och umgås med familj och vänner. Idag har vi bjudit pappa och hans fru till Mossby kaffestuga. Det blev en underbar eftermiddag. Inte för att jag åt så mycket kakor, måste ju vara försiktig. Men jag gjorde så gott jag kunde.
Nu sitter jag framför TV:n och njuter av ett glas vitt =) Inte ofta som jag gör det, då jag inte är så förtjust i vin. Ibland får man "offra" sig. Nej, skämt och sido.

Imorgon ska vi till Ystadsdjurpark tillsammans med Freya och hennes familj. Det ska verkligen bli kul. Jag ser verkligen fram emot det. Har aldrig varit på den djurparken.  Har iofs inte varit på någon djurpark sen jag gick i grundskolan, och det är ju "hundra" år sen ;)

Annars så har vi inte så mycket inplanerat under semestern. Vi tar dagarna som dom kommer. Känns bra så.

Nej, nu har jag inte så mycket mer att berätta om. Ni får ha det så bra.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0