Helt underbart

Dagen idag har varit helt underbar. Älsklingen och jag har tillsammans med Freya och hennes föräldrar (min svägerska och svåger) varit på Ystadsdjurpark. En liten men helt godkänd djurpark. Hade inte varit där förut, men jag åker gärna dit igen. Även om man inte har barn, så är där underbart att vara. Det finns till och med en badplats där. Men den utnyttjade vi inte, BADKRUKOR =)
Istället för att skriva mer om dagen, visar jag den i bilder istället.


En färgglad papegoja


Kanin modell större =)


Apa, kommer inte ihåg namnet på den


Dagens sällskap


Alpacka


Getter


Kameler


Zebra


Lemurer

Detta är ett litet urval av djuren som vi såg. Det finns så många fler arter där. Tror att dom har ca 60 olika arter av djur på djurparken.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0