Bakslag

När jag väl kände att orken och motivationen började komma tillbaks, så får jag ett bakslag. jag sitter här med en inflamerad vänster stortå. Slog naglen i bildörren när jag skulle gå av bilen. Detta hände i torsdags. Till på köpet så körde jag över tån med en barvagn. Detta är så klantigt och typiskt mig. I lördags så lossnade naglen helt, så nu är tån inte lika öm mera. Tyvärr så är jag svullen, så jag har svårt för att ha gympaskor på mig. Så träningen får snällt ligga nere tills svullnaden gett med sig.

Istället för att träna har jag passat på att njuta av solen. Har svett mig en aning, men inte så mycket att jag börjat fjälla. Det tycker jag är skönt, då jag alltid om sommrarna bränner mig regält. Nu använder jag solskydd nästan varje dag, då jag är ute hela dagarna på fritids. Det är inte alla som får betalt för att sola ;)

Innan jag avslutar detta lilla inlägget tänkte jag visa en bild på mitt senaste inköp. Det är en turkos sommarklänning i stl 42.



Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin klänning!! :)

2010-07-16 @ 19:49:27
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: Mari

Tack så mycket. Fyndade den på Lindex för någon vecka sen =)

2010-07-16 @ 20:59:38
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0