Tuff dag

Idag har jag kört bil för första gången sen i fredags. Jag kan säga att det känndes tufft att komma förbi "olycksplatsen", men jag klarade det. Att jag körde själva idag beror på att jag skulle till Simrishamn för att ha ett pass vattengympa. Snacka inte om att jag var trött när jag körde imorse. Det gjorde ju också till sitt att jag kände att det var tufft att köra. Tyvärr så blev jag inget piggare under dagen, men men inget att göra åt det.

Dagen på jobbet har också varit tuff. Det har varit strul med datan till minnesleken. Det har gjort att det inte blivit någon minneslek idag. Jag får hoppas att skolans "datasnille" har kunnat fixa till felet tills imorgon, så barnen kan få gjort sin minneslek. Ju mer strul, desto längre tid tar det innan barnen får gjort sina 25 dagar.

Vad skönt det var att krypa ner i badet i eftermiddags. Det märktes att det var tre veckor sen jag hade vattengympa senast. Det var lite stelt i lederna, men det försvann ganska så snabbt. Nu får jag vänta en vecka till jag ska gympa nästa gång.

Innan jag körde från skolan så fick jag tag på gymet. Så nu har jag bokat in ett träningpass på tidageftermiddag. Jag ser verkligen fram emot det. Det ska bli så skönt att få komma igång. Behöver verkligen få fason på min dallrande kropp.

Nu är det snart två veckor sen jag åt godis senast och jag har inte haft något sug efter det heller. Skulle suget komma så gör jag en smoothi istället. Ja, det har jag haft med mig till halv tiorasten, istället för att äta knäckebröd. Idag hade jag med mig banan/möek choklad smoothi, SMASKENS. Imorgon blir det en med hallonsmak.

Nu sitter vi och äter lite nötter. Visst är det gott, men jag ska inte äta det för ofta, för då blir det uttjatat. Jag får varva det med morötter och dippa.

Igårkväll provade jag ett par byxor i stl 46 och dom PASSAR!!!! Nu ska jag sätta mig och lägga upp dom, för dom är en aning långa. Snacka om att att mitt midjemått har blivit minde, då jag hade stl 52 för 6 månader sen.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0