Trevlig helg

Jag vill önska er alla en trevlig helg. Min kommer att vara lugn och avslappnande. Idag har jag städat ut julen. Skönt att ha det gjort. Nu är det bara granen som ska ut, men det får älsklingen göra. Efter det blir det dammsugning, då nästan hela finrummet är fullt av barr. Älsklingen har varit i garaget och fixat med bilen. Den blev ju inge godkänd på besiktiningen.

Annars så har det inte gjorts så mycket. Vi har haft besök av älsklingens höggravida lillasyster. Bebisen är beräknad till imorgon. Det är spännande och det är till denna bebis som jag stickar en filt. Den börjar att bli klar. Har några centimeter till att sticka. Sen är den klar och bebisen får komma då.

Nej, nu ska jag sticka och glo lite på TV.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0