Slapp, slappare, slappast

Idag har jag inte gjort så många knop. Det har verkligen varit en slappdag=)) Det mest ansträngande jag gjort var att diska ;) Det mesta av dagen har spenderats i soffan framför TV:n. Jag har tittat på skidor och åter skidor. För mig så är det inte läge att gå ut. Det blåser som f*n, så jag tror att min astma inte skulle gilla att vara ute någon längre stund.

Nu har jag suttit och tittar på tågtider tills imorgon. Det är helt och hållet mitt eget fel att jag får ta tåget ett tag framöver. Så är det när man är "lite" för närgången till ett mitträcke på motorvägen *S* På onsdag får vi besked på hur länge vi kommer att vara uten bilen. Ja, det beror helt på om försäkringsbolaget anser att det är lönt att laga den. Så snälla håll tummarna att bilen blir lagad.

Nej, nu ska jag snart gå ner i källaren för att spola upp ett härligt skumbad. Tyvärr så finns badkaret i källaren. Skulle gärna haft det på nedervåningen, men tyvärr så får där inte plats med något badkar i badrumet där.

Ni får ha en fortsatt trevlig sändagskväll.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0