Mår bättre

Idag mår jag bättre än igår. Hoppas att det nu håller i sig, så att det inte blir något bakslag. Innan frukosten imors var jag ute och gick en ganska så rask promenad tillsammand med mina två älsklingar. Tror att rundan tog ca 20 min. Men ack vad kallt det var i vinden. Det riktigt bet om öron och kinden. Men så skönt det känndes när man kom in. Annars så har jag inte hunnit med så mycket mera idag. Tror att det kommer att bli en slapp dag idag också för mig.

Men innan jag avslutar för nu, så kommer här en liten uppdatering på mina mått.

Byst: 124 cm
Midja: 120 cm
Höft: 129,5 cm
Lår: 68 cm
Vikt: 99 kg
BMI: 36,4

Om jag nu ser ett år tillbaks, så går det sakta men säkert åt rätt riktning. Det får helt enkelt ta den tid det tar. Bättre det än att tokstressa och att det sen bara blir pannkaka av det hela.

Nej, nu ska jag gå och fixa till oss lite lunch.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0