Funderingar

Inatt när jag inte kunde sova, så låg jag och funderade lite. Det var funderingar på hur jag ska gå till väga för att gå ner i vikt. Förutom maten, (som jag kommer att äta ett mellanting mellan LCHF och GI), så vill jag träna något. Under funderingarna kom jag fram till att det kommer att bli någon form av styrketräning. Så nu har jag suttit och tittat på olika alternativ här i Tomelillatrakten. Det lutar nog åt att jag kommer att lösa ett träningskork hos Nautilus. Mest för att dom är billigast. Visst finns det fler ställen att välja på, men dom passar tyvärr inte min börs. Nu ska jag bara ta mig i kragen för att ringa och boka en första träningstid.

Jag har diskuterat med min sjukgymnas ang träning. Han anser att styrketräning är det bästa för min och min ledgångsreumatis. Jag vill ju absolut inte göra något som förvärra min värk.  Nu ska jag bara diskutera med min älskling, för att höra om han tycker att det är OK att jag löser ett medlemskort. Blir det så, så vet jag att en av mina väninnor tränar på samma ställe. Det skulle vara så kul och samtidigt peppande om vi kunde träna tillsammans.

Ja, det är såhär som mina funderinga vandrade fram och tillbaks inatt ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: Emmas Form

Låter bra det där :D

2010-01-05 @ 15:24:23
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Karolina

Håller tummarna för dig =)



Vill också bara säga att jag har ett nytt nummer om du har försökt få tag på mig =)



Det är 0760547101 =)



Sen undra jag om du kan fråga Viktoria om jag får hennes hotmailadress? =) Vill gärna prata med henne för hon skicka ju ofta hälsningar och jag vill gärna prata med henne =)



Ha det fint. Kram Karolina

2010-01-05 @ 16:48:20
URL: http://thecaribbean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0