Full fart

Det känns som gasen varit ner i plattan för mig idag. Det har gått i full fart. Nästan ingen vila, bara stress och åter stress. Men jag har klarat av det utan några större problem. Visst är det kul att ha mycket att göra, men någonstans så får det finnas en gränas. Idag känns det som att den gränsen var nära. Även om jag älskar mitt jobb, så var det otroligt skönt när arbetsdagen var slut. Jag vet att alla dagar inte kommer att se ut så här.

Dagen började jättebra. Jag åkte med min väninna till Skurup (hon jobbar där också). Men istället för att hon skulle behöva åka inom byn för att lämna mig, så blev jag avsläppt strax utanför. Så det blev 1,5 km promenad för mig. Det var hur skönt som helst. Promenaden tog ca 20 min, men skulle kunna averkas snabbare om det inte varit så halt. Jag kommer att ta samma promenad imorgon också.

Nu sitter jag framför TV:n och avnjuter en banan/choklad smoothie. Jag kan inte beskriva hur gott det är. Det är nog så att det är godare än chips =) Inte illa till att vara lilla jag som säger det. Då jag är/var en chipsoman innan.

Nej, nu ska jag fortsätta njuta av smotthien.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0