Första och sista

Go kväll allesammans!!

Här kommer dagens första och sista inlägg från mig. Visst har jag haft tillfälle till att skriva tidigare, men jag har prioriterat annat. Med det menar jag att jag har suttit och varit flitig. Jag har stickat på babyfiletn som ska vara klar inom kort. Då barnet som den är till är beräknat att komma om två veckor. Jag har också sytt en kofta åt mig =)) Så här har flitenslampa lyst mer eller mindre hela dagen. Koftan har jag blivit färdig med. Det kommer säkert en bild på den vid ett senare tillfälle.

Medans jag har varit flitig så har älsklingen varit iväg för att se till våra bilar, som är installade för vintern. Har skulle visst starta upp dem, för att se så att allt såg bra ut. Och det gjorde det. Vad har han mera gjort?? Ja, det har nog inte varit så mycket mer. Förutom att han varit ute med Roy. Men det är gott nock. Han behöver inte vara igång alltid.

Idag har varit våran sista semester dag. Imorgon börjar allvaret igen. Visst så kommer det att kännas motigt när klockan ringer imorgon bitti. Men det är bara till att ta tjuren vi hornen för att trotsa tröttheten. Skönt att det inte är en full arbetsvecka. Det blir en härlig mjukstart, med en ledig dag mitt i arbetsveckan.

Någon motion har det inte blivit för mig idag. Får ta igen det imorgon istället. Då lär väl ungarna att se till att man kommer att röra en hel del på sig. Men det är det värt.

Nej, nu ska jag ta tag i stickorna igen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0