Bestämt

Imorgon är det jag som ska ringa och boka tid med en PT. Nu har jag bestämt mig för att börja träna. Jag kommer även att träna med en väninna. Vilket jag tror gör det mycket lättare och roligare att gå till träningen. Det ska verkligen bli kul att komma igång. Nu ser jag fram emot en bättre hälsa.

Idag har jag bara slappat och tittat på TV. Men samtidigt var jag kreativ. Jag satt och stickade. Måste ju bli klar med filten någon gång. Nu börjar jag se slutet på filten. Nu är det bara bebisen som saknas. Den är beräknad till nästa söndag. Spännande värre =)) Förutom att sticka så har jag kommit ifatt med all smutstvätt. Nu är alla högarna i tvättstugan borta, jaaaaaaaaaaa..............

Medans jag satt och slappade var älsklingen och Roy hos älsklingens föräldrar. Roy behövde en lång och avslappnade promenad. Innan dom åkte dit, så fick Roy ett bakslag. Hans mage strejkade och tyvärr så hände det en "olycka" på våran matta i hallen på ovanvåningen. Stackars Roy. Vi hade inte hjärtat att skälla på honom. För vi vet själva hur det är nar man plötsligt får diaréer. Nu verkan han att vara bättre. Hoppas att det håller i sig, mest för Roys skull, men lite för våran skull. Det är ju inget kul att stå och skura mattan.

Nu känner jag att sängen börjar kalla på mig.

Kram och natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0