Stolt

Jag är otroligt stolt över mig själva att jag inte gett up pulverdieten. Förr när jag skulle dricka pulver så har jag knappt klarat en dag. Nu har jag snart klarat av tredje dagen utan problem. Visst kan jag sitta och dregla över den maten som min kära älskling äter, men det är bara att dregla på.

Idag har vi varit hos mamma på eftermiddagsfika. Vi passade även på att gratulera henne, då hon fyller år på onsdag. Hon bjöd på tre sorters hembakade kakor. Jag höll mig borta från dem. Det var bara svart kaffe och kallt vatten som kom in i min mun =) Förutom att vara sociala så har vi slösat pengar. Det behövdes införskaffas lite hundmat (torrisar) och kattsand. Somvanligt så hamnade lite annat smått och gått i kundvagenen.

Nu sitter jag i TV-rummet, älsklingen håller på att fixa till sig lite kvällsmat. Jag vet inte vad det kommer att bli, men det bryr jag mig inte om heller.

Nej, nu ska jag ta tag i sorteringen och inhängningen av den rena tvätten.

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

Du är duktig!!! kämpa på! brukar väl kännas bättre när tredje dan är passerad :)

2010-02-07 @ 21:52:37
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0