Näääääääääää

Så var det tid igen. Ja, jag menar snökaos. Om jag nu hört rätt på vädret så kommer det att vara så här i ca 18-24 timmar framåt. Nääääääääääääääää, jag VILL inte ha mera.

Nu till något mer roligt. Bilen har ÄNTLIGEN kommit hem. Vilken härlig känsla det var att hämta den från verkstan. Visst känndes det konstigt att köra bilen, efter 3,5 veckors frånvaro. Så fort jag hämtat bilen åkte jag till min svägerska och lilla Freya. Jag hade en sak som skulle levereras till dem. Vad mysigt det var att få gosa med lillan idag igen. Jag skulle kunna gosa med henne alltid. Men det får ske på hennes familjs villkor.

Inte har det blivit någon vattengympa idag. Tur att jag ringde till sjukgymnastiken imorse, för annars så hade jag inte vetat att alla på sjukgymnastiken var på utb. idag. Det blir ingen styrketräning heller idag. Jag vill inte ut och köra nu när det snöar och blåser. Jag skulle ha tränat styrketräning igår kväll, men det blev inget av det heller. Det beror på att jag fick näsblod som var lite svårstoppat. Jag tog alltså det säkra för det osäkra och stannade hemma. Vet att det skulle kunna börja blöda igen om jag ansträngde mig. Nu får det vara slut på slappheten, för imorgon SKA det bli träning av. Känner ju att kroppen inte mår bra av att inte får träna.

Förutom att jag varit slapp med träningen, så tycker jag att det går bra med maten. Visst slinker det ner lite pasta, ris och potatis då och då. Jag äter betydligt mycket mindre nu och blir mätt på det. Godis har jag inte ätit något av i år. Jag är stolt över mig själva. Det är även lite över två år sen jag drack läsk senast. Det slutade jag med tvärt. Inna dess så drack jag omkring 2 liter cola om dagen.

Ni får ha en fortsatt bra dag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0