Maler på

Just nu så håller jag på att komma in i mina nya matrutiner. Det maler på och jag håller på att komma in i rutinerna. Visst är det det jobbigt att inte få något att tugga, men om ett tag får jag det igen.

Idag har varit en riktigt tråkig dag. Hade velat att den skulle vara bättre. Våran lilla älskade Mitzi fyller 1 år idag. Grattis älsklingen från din husse och matte samt Roy. Det är inte bara hennes födelsedag idag. Det är min också. Men det har inte firats något. Jag har iofs fått en födelsedagspresent och den värmde mitt hjärta så. Min älskade sambo kom hem med en rödros till mig. Det är den finaste födelsedagspresent jag fått på många år.

Jag har inte varit på hugget idag. Har varit jävligt trött, så det har blivit en härlig eftermiddagsvila. Vad gött det var att vil någon timma och välbehövligt. Visst är det inget bra med att vara slapp, men det är ju inte så många dagar sen jag blev opererad. Det är så jag får tänka. Sen tar det ju tid innan kroppen kommer in i rätt lunk. Jag brukar prata med en tjej här i Tomelilla som gjort samma operation som jag. Så jag vet att det kommer att ta ett tag innan tröttheten försvinner. Och hon har också sagt att det kan ta ett tag innan man kommer in i rutinerna så att man får i sig den vätska man behöver. Men det har jag inga större problem med, för jag får redan nu i mig mina 2 liter vätska om dagen. Så det är jag väldigt glad över, för jag trodde att det skulle ta lite längre tid än det gjort.

Nej, nu ska jag slappa tillsammans med mina älsklingar.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0