Kämpar på

Kan söga att det är jobbigt att inte få äta. Men jag kämpar på. Har ju gett mig den på att jag ska klara av pulverdieten under dessa två veckor. Det är inget kul att titta på när älsklingen äter, men det är bara till att gilla läget. Jag gör ju detta för min hälsas skull. Det som jag saknar mest (förutom mat) är att få tugga något. Tror nog att det kommer att gå över när jag vant mig vid min diet. Om inte vågen ljuger för mig så har jag gått ner 1,5 kg på två dygn.  Vilket jag är jättenöjd med. Ska ju som jag berättat tidigare gå ner 5 kg till den 18 feb.

Idag så har jag varit en sväng till Ystad. Dels för att hitta någon mer smak på pulvret. Det jag dricker säljs bara på apoteket. Jag har även införskaffat ett par nya mysbyxor, ett nattlinne 4 par trosor och en BH. Detta inhandlades på Lindex. Jag kännde bara att jag vill ha nya fräscha kläder när jag ska ligga på sjukhuset. Hemma igen tog jag tag med veckans tvätt. Skönt att ha det avklarat. Har förståss en maskin kvar, den tar jag imorgon. Annars så hag jag/vi inte gjort så mycket idag. Nu sitter vi och tittar på melidifestivalen. Inte världens bästa låtar som är med idag. Hoppas att det blir bättre dom andra deltävlingarna.

Nej, nu ska jag koncentrera mig på TV:n.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0