Inte idag heller =(

Nehe, ingen bil idag heller. Trodde verkligen att verkstade skulle vara klar nu, men ack vad jag bedrog mig. Nu vet jag att det beror på att en av delarna till bilen var fel. Fel eller fel, delen var inte till rätt årsmodell. Den rätta delen kommer imorgonförmiddag. Så går allt som det ska så kommer jag att hämta bilen i morgon eftermiddag. Vi saknar verkligen bilen. Som det är nu måste en av oss ordna skjuts för att komma till jobb/praktik. Tyvärr så är det älsklingen som fått göra det idag det blir lika för honom imorgon. Annars så är det jag som haft tur att jag kunnat åka med en väninna, som hon också jobbar i Skurup.

Efter "jobbet" idag så hade jag planerat in att träna idag. Så blev det tyvärr inte. Det beror på att jag fick näsblod när jag kom hem och det var svår stoppat. Jag ville inte riskera att få näsblod under träningen, så jag valde att stanna hemma. Troligtvis blir det träning imorgon utöver vattengympan. Jag har ju inte tränat på 1,5 v, då jag haft magsjuka och varit förkyld.

Dagen på jobbet har varit sådär. Mest för att jag varit trött. Samt att jag spännde mig så när jag körde till jobbet. Det snöade så att jag knappt såg något. Det var nära att jag vänt för att köra hem igen. Jag gillar verkligen inte att köra när det vräker ner snö och är mörkt. Men jag betihop och tog mig till Skurup. Annars så har allt flutit på bra på jobbet, med minneslek och fritids.
Imorgon blir det en kort dag för mig. Jag kommer att börja senast kl 9 och slutar kl 11.15 Min dag kommer att börja med ett tandläkarbesök. Jag ska äntligen få min bettskena. Hoppas att den kommer att ta bort det mesta av min "morgon" huvudvärk.

Nej, nu ska jag gå och rensa kattlådorna sen blir det sängen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0