Träning vad är det???

Så dålig jag har blivit på att träna den sista tiden. Mycket beror på sjukdom och skada, men även på LATHET. Måste verkligen ta mig i kragen och bli bättre på att dra mig till gymmet. För nu under julhelgen är det ingen box, så det får bli enbart styrka och kondition.

Helgen har som vanligt gått rent för fort. Men trots allt så har jag/vi fått gjort en del. Igår var vi hos älsklingens föräldrar. När vi var där passade vi på att gå en runda med Roy, så att han kunde få springa lite lös. Något som han uppskattar och vill göra ofta.


Mmmmmm.............vad kul det är att busa i snön =)


Husses och mattes guldklimp spanar ut över åkern

Idag har jag bakat pepparkakor, röjt undan pyssel sakerna från finrummet. Har även varit en sväng till affären för att införskaffa lite glögg och tillbehör. Det har även tvättats, så nu har vi rena kläder så vi klarar oss ett tag. Ieftermiddag har vi haft besök av Freya och hennes familj. Vi bjöd på glögg, kaffe, lussekatter,pepparkakor och nötter. Alltid härlit att umgås med sina nära och kära.


Freya go och gla efter en lussekatt

Vi har även tagit lite foto på mig. Jag behöver ett foto till HandbollsVM. Det behövs till ackerditeringen, så att jag kan ta mig in och ut på området utan problem.
Nu sitter jag i soffan och slappar. Ska snart dra mig mot duschen, så slipper jag det imorgonbitti.

Nu ska jag fortsätta med slappandet.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

Svar: det blev vägning ändå :)



usch jag har också varit lat med träningen den senaste månaden :(

2010-12-20 @ 10:23:55
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Carina

Ja jag håller med dig iblad är de enkla finast. Vilken söt liten Freya =) gosig vovve med.

2010-12-20 @ 11:39:14
URL: http://carinasvirkning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0