Sovit

Största delen av denna dagen har jag spenderat i sängen. Hade lite sömn att ta igen efter en hostande natt. Känner mig lite bättre nu och hoppas att det så förblir. För jag vill verkligen till min praktik imorgon. Missar så mycket när jag är hemma. Ska senare trava ner mot apoteket för att se om mitt recept på hosmedicin kommit in. Vårdcentralen kunde inte lova att jag skulle få det idag, men jag behöver det verkligen för att få sova inatt.

Ikväll kommer älskade lilla Freya att vara här en stund. Hennes mamma skulle iväg på något och pappa jobbar. Ska bli kul att få umgås med henne. Till helgen blir det lite med gos med lilltjej, då ska hon sova över här från fredag till lördag =)

Nej, nu ska jag fortsätta slappa lite innan jag fixar till kvällsmaten.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0