Träning och barnvakt

Ännu en dag av träning. Idag efter praktiken tog Ellinor och jag en runda på 5 km runt Svaneholmsjön och skogen. Det gick verkligen över stock och sten upp och ner. En helt underbar tur. Benen fick verkligen jobba i upp och nerförs backarna. Det gällde till att ha tungan rätt i munnen ;)
Mina gympaskor fick uppsöka tvättmaskinen när jag kom hem. Dom hade blivit jätte leriga. Nu är dom nästa kritvita igen :)

Ikväll är jag/vi barnvakt till älskade Freya. Hennes mamma är på en utb om hur man ska bete sig med barn om olyckan skulle vara framme. Tyvärr så började väl inte vistelsen här så bra. Hon fick sin kvällsvälling, men tyvärr så gick det snett där. Den lilla stackaren spydde ner sig själv, mig och soffan. Inget kul det. Det var bara till att ta oss ner till duschen för att få bort alla spyorna. Kläder och sofföverdrag åkte i tvätten. Nu är allt bra igen. Lillan sover, tvätten är tvättad och jag känner mig fräch igen.

Nu sitter jag och slappar i soffan. Älsklingen min har precis kommit hem. Han har varit med killarna på en fotbollsmatch. Om jag förstod det hela rätt så blev det oavgjort. Ett steg i rätt riktninge =)

Nej, nu ska jag fortsätta med slappandet.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHFkosten

SV: Vad skoj att du kommer följa mig :) kommer självklart följa dig med!



Hur trivdes du med LCHF när du åt efter det? :)

2010-09-01 @ 20:18:43
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0