Sliten

Känner mig hur trött och sliten som helst. Fattar inte riktigt vaför. Jag sover gott och lägger mig i rimlig tid. Ja, ja, det kommer säkert att bli bra. Förr eller senare ;)

Har haft en kort dag på praktiken. Så på vägen hem passade jag på att ta en joggingrunda i Sandskogen. Det blev samma runda som förra veckan och samma tid också =) De 1,5 kilometerna joggade jag på 11 minuter och 22 sekunden. Trodde att tiden skulle varit bättre. Hoppas att det blir det nästa gång. Tror nog att jag vet varför tiden inte blev bra. Har ju som jag skrivt tidigare problem med knäna. Det börjar bli bättre än vad det varit och det är skönt.

Känner nu att jag börjar komma in på rätt spår igen med maten. Sen två veckor tillbaks så skriver jag upp allt som jag stoppar i munnen. Det är så härligt att ha koll och det sporrar mig att inte bli slarvig. Har även kommit in i bättre vanor nu när skolan är igång. Nu får jag den regelbundenheten som jag behöver, för att få i mig alla mina 6 "måltider". Det som jag slarvat med under sommaren har varit mina mellanmål. Nu följer jag ungarnas "mattider".
Nej, nu ska jag sätta mig bekvämt i soffan och slappa framför TV:n

Kram

Kommentarer
Postat av: frida

svar: jag använder cardiotrainer som finns att ladda ner gratis på "market". sedan har jag installerat den till facebook så att det registreras där automatiskt. man kan även hitta sin historik när man kopplar in telefonen till datorn. Står en mapp med "cardiotrainer" då om jag inte minns fel :)

2010-08-20 @ 09:59:34
URL: http://fridasworld.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0