Återbesök

Idag var det tid för första återbesöket sen operationen. Läkare var väldigt nöjd med mina framsteg. Sen jag började med flytet den 5 feb har jag minskat 15 cm i midjan =) Sen min viktresa började, för lite mer än ett år sen, så har jag gått ner ca 33 kg. Sen den 5 feb har jag gått ner 17,4 kg. Det är helt ofattbart. Mitt nästa återbesök är 6 mån efter op. Då ska jag även lämna en del blodprover. På torsdag är det 8 v sen jag blev opererad. Vad tiden rusar iväg. Jag tycker att det känns som om det var max 4 v sen op. Men det är bättre att tiden går fort, än att den segar sig fram.

När jag ändå var i Lund idag, så passade jag på att åka till Nova. Bara för att titta runt i affärerna. Jag är iofs på jakt efter en ny vår/sommar jacka. Den jag har nu är rent för stor för mig. Tyvärr så hittade jag ingen. Det blir till att leta vidare. Jag ska till Bo Ohlsson senare idag, så där fortsätter mitt letande. Jag ska också försöka hitta en födelsedagspresent.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Har mest försökt att bota min envisa huvudvärk. Den har suttit i ett par dagar nu. Får nog ringa till VC för att förnya mina migränrecept. Ja, jag får ta tag i det imorgon. Föruom huvudvärken så mår jag utmärkt. Jag mår så bra att jag har börjat jogga så smått. Första rundan avklarades i fredag. Den var på ca 1,8 km. Jag joggade ca 2/3 av sträckan. Igår tog jag min andra jogging/promenad runda. Den var på 3 km. Hälften av rundan joggades. Jag är så otroligt STOLT över mig själva. Detta hade jag inte klarat av för 4 månader sen.

Nej, nu har jag inget mer att skriva om för tillfället. Nu ska jag ta tag i disken.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0