Söndag kväll

Hejsan alla glada!!!

Här kommer en liten uppdatering på min helg. Som ni vet så var jag i Ystad och shoppade i Ystad. Där fick jag inhandlat en marinblå tunika/klännin, svarta leggings och ett svart bälte. Efter shoppingen blev det en härig fika på Espresso House. Jag bjöd mitt sällskap på fikan, då hon stod för bil och bensin. Kvällen var lugn tillsammans med älsklingen.

Igår förmiddag var vi på fotbollsmatch. Tyvärr så förlorade smågrabbarna, men dom kämpade tappert. Bättre lycka nästa gång. Efter matchen åkte vi hem till vänner för att hjälpa dem att byta ett bilbatteri. Där blev det även en härligt god fika. Alltid lika trevigt att umgås med dem. På kvällen var vi hos mina svärföräldrar på kräftskiva. Det var jättesmaskigt. Kvällern var mycket trevlig. Vi åkte hem ganska så tidigt, då vi båda var trötta.

Idag har vi röjt undan i uterummet samt under våran källartrappa. Så nu har poolen blivit undanplockad för säsongen. Alla utemöblerna är installade i uterummet. I eftermiddag har jag varit på handboll. Alltid lika kul att åka och se på en match. Vi vann idag igen =)) Väl hemma igen så har jag plockat fram lite kläder för morgondagen. Ska till Malmö då och bli fotat. Berättar mer om det vid ett senare tillfälle.

Nu ska jag sätta mig och se på film.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0