Snälla någon.......

........... ge mig ett jobb. Jag är så trött på att gå hemma. Visst så söker jag jobb nästan dagligen. Men än så länge är det ingen som vill ha mig *snyft* Har ett par ansökningar som jag ska skicka iväg idag, så jag blir av med dem.

I förmiddags var vi iväg på en fotbollsmatch med Köpingebro IF:s p 99. Tyvärr så förlorade som matchen. Resultatet var inte rättvist, då Köpinge hade många chanse på mål. Men tyvärr så gick inte bollen deras väg. Bättre lycka nästa match. Grabbarna gör sitt bästa och det är det som är det viktigaste.

Annars så har vi inte gjort så mycket idag. Vi har båda haft känning av huvudvärk. Så man kan undra om det är något på gång. Ingen av oss vill vara sjuk, men det är ju inget man kan bestämma över. Nåja, skulle någon av oss bli sjuk så får vi ta det. Just nu är älsklingen i garaget och mekar. Själva så sitter jag och tittar på friidrott. Ja, jag vet att jag är en sportnörd. Men bara på TV. Jag går inte och betalar massa pengar för att gå på ett större arrangemang. Det är jag för snål till *fniss*

Nej, om jag nu skulle ta tag i jobbansökningarna. Jo, jag gör det.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0