Så vart det tid igen

Nu sitter jag som ivanlig ordning på sjukhuset i Simrishamn. Jag har varit på vattengympa och väntar nu på min akupunktur. Som vanligt så var det helt underbart att kliva ner i bassängen. Tänk om man kunnat få göra det varje dag, speciellt direkt på morgonen. Då är jag så stel och frusen. Så det 34 gradiga vattnet skulle gjort susen.

Här kommer en bild på hur jag ser ut idag. Kan säga att det är stor skillnad mot igår, men så är det när man inte har en egen make up artist vid sin sida.


Ops, undras vad det är som är så intressant där uppe till vänset!!?? Jag har absolut ingen aning.

Nej, nu ska jag dricka mitt kaffe innan det blir kallt.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0