Rättelse

Tyvärr så smög det in sig ett fel i gårdagens inlägg. Jag skrev att min älskling var i Mantorp och tittade på bilar. Visst var han och tittade på bilar, men inte i Mantorp. Han var på Ring Knutstorp utanför Svalöv. Nu är det felet uträtt.

Idag har jag också varit med och tittat på bilarna. Det har varit en helt underbar dag på Kuntstorp. Solen har varit helt underbar. Sitter här nu med rött face =) Tyvärr så fick jag inte se någon "kändis" idag. Men det fick älsklingen igår. Prins Carl Philip gick förbi honom. Han var som vilken kille som helst på racebanan. Jag har "bara" fått se honom köra i Porsche Carrera Cup. Tyckte att han gjorde bra ifrån sig, fast han inte vann.

Kvällen har spenderats i hemmets lugna vrå. Man blir rätt så trött efter en hel dag ute. Nu sitter jag och slappar framför TV:n. Så det tror jag att jag ska fortsätta med.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0