Jag lever

Förlåt vänner att jag inte skrivit något under helgen. Har inte haft någon lust och för den delen också varit för slö. Vi har inte gjort så mycket under helgen. Vi var på 9-års kalas i gårkväll. Det var en jätte trevlig kväll, med god mat och härligt sällskap. Men ska jag vara ärlig så tror jag inte att våran födeksedagspresent gick hem hon henne. Hon fick två berlocker till sitt bismarckarmband, som hon fick förra året. Det var bara en födelsedagspresent som gällde för henne. Hon fick nämligen en digitalkamera av sin pappa. Ja, ja man kan inte pricka in rätt varja gång ;) Vi får ha bättre lycka nästa födelsedag.

Idag har mina svärförädrar och min svägerska varit här på besök. Alltid lika trevligt med besök, men kanske inte så kul att bli störd i eftermiddagsvilan *fniss*. Men det är sånt som händer. Vi har öven plockat lite, mycket brytbönor, som nu är förvällda och nerlagda i frysen.

Nej, nu ska jag titta på film.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0