Helt underbart

I förmiddags var jag på arbetsförmedlingen. Hade en bokad tid med min handläggare.  Förhoppningsvis så ljusnade lite för mig ang min framtid. Skönt att veta att jag får hjälp från AF. Inte alla som säger så om AF. För det mesta så är jag nöjd med all hjälp som dom ger mig.

Till lunch var jag och tog en fika med två underbara vänner. Det var verkligen länge sen jag träffade dem. Innan vi träffades var L och jag och införskaffade en present till L`s söta lilla prinsessa. Hon blev väldigt glad för presenten. Fikan var jättetrevlig och det var massor av "skit" snack som skulle avhandlas ;) Nu hoppas jag att vi snart får träffa L`s prinsessa, hon var inte med idag. Jag vet att det kommer att ske den dagen då hon växt till sig och mår bra.

Nu sitter jag och tittar på tv. Älsklingen min är i källaren och fixar och donar med pelletsen. Tror att det är storstädning av behållaren och brännaren. Det är sådant som han får sköta själva. Skulle jag gjort det så skulle allt bli pannkaka och det vill jag inte. Katterna busar efter kvällsmaten, precis som dom brukar. Hoppas att lillan sover gott hela natten och ger f*n i att ha våran säng som "lekplats" runt tre fyra på morgonen.

Nej, nu ska jag fortsätta att slappa. Ska på vattengympa och akupuktur imorgon förmiddag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0