Härliga fredag

Idag har jag haft en trevlig dag. Vädret har också varit kanon. Jag har spenderat ett par timmar tillsammans med en väninna. Vi var i Ystad och shoppade. Hennes son var också med. Det har varit en härlig eftermiddag. Shoppats har det också gjorts. Jag köpte ett par leggings och en topp samt ett skärp. Jag är nöjd med mina inköp.

I förmiddags hann jag med att dammsuga samt inhandlig av lite saker till katterna och rengörningsprodukter. Alltid sånt som behövs.

Nu sitter jag och slappar. Älsklingen har precis kommit hem från fotbollsträningen. Källen är utan planer. Imorgon ska vi på kräftskiva hos mina svärföräldrar.

Nej, nu ska jag fortsätta titta på Dynastin.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0