Dunk dunk

Mitt huvud det dunkar och åter dunkar. Det beror på att jag sovit som en kratta inatt. Så istället för att ligga i sängen och vrida mig hit och dot, så gick jag in och la mig i soffan. För att försöka trötta ut mid löste jag lite korsord. Visst blev jag trött, men inte kunde jag sova för det grrrrrrrr.............

Även on jag varit trött idag så har jag fått städat ena toan idag. Skönt att ha det avklarat. Jag vet att jag inte kommer att få så mycket ledig tid från och med måndag. Då börjar jag på min praktik i Skurup. Det ska bli så skönt att få något att göra och att ha folk omkring sig.

Nej, nu ska jag kura ner mig i soffan och titta lite på TV.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0