Det rör på sig

Lyxliraren jag sitter på Bullen och Bönan och tar en välbehövlig latte. Gud så god den är. Mycket godare än den jag fixar till där hemma. Det är mycket roligare att sitta här än att vara hemma. Här kommer det folk och det är jag absolut inte bortskämd med att träffa. Älsklingen vet inte om att jag är här. Skulle han veta det, så skulle han bli en aning sur på mig. Han tycker att jag ska spara på mina pengar och inte slänga ut dem på "skit". Men detta är mitt beslut och inte hans.

Nu börjar det troligtvis att röra på sig på jobbfronten. På fredag ska jag till en skola i Skurup, där dom behöver en adminstrativ resurs, samt hjälp på rasterna. Sen på måndag ska jag till en annan skola i SKurup där dom behöver hjälp i skolcafét och matsalen. Denna skolan gick jag på när jag gick på högstadiet. Det är 21 år sen jag var där senast. Tänk vad tiden går. Det ska bli spännande och se om jag får något av dessa jobbet.


Så här se jag ut idag osminkad och allt. Men det bjuder jag på. Vissa dagar så orkar man inte att göra vid sig innan man drar ut.

Ha en fortsatt bra dag alle sammans.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej tjejen jaså nu blev jag nyficken är den skolan jag jobbar på??

Kram Sandra

2009-09-18 @ 08:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0