Tjingeling

Oj, vad dagarna rusar iväg. Jag fattar inte riktigt vart tiden tar vägen. Men, men.....bättre det än att tiden slingrar sig fram.

Idag har jag tillbringat förmiddagen på sjukhuset i Simrishamn. Det har stått vattengympa på schemat. Så härligt det vart. Jag var lite frusen, så det varma vattnet gjorde susen på mig. Efter gympan åkte jag till en vännina och tog en fika. Tack vännen för några trevlig timmar, med fika och skit snack. Vi får snart göra om det igen, när vi båda kan.

Nu har jag varit hemma ett tag. Jag har hunnit med att städa vår andra toa. Nu är det "bara" dammtorkning, dammsugning och moppning av golv kvar att göra. Men det tar jag imorgon. Jag har även hunnit med att ringa ett samtal. Så nu vet jag när jag börjar min praktik på måndag. Det ska bli så skönt att komma igång. Från och med idag är jag sjukskriven på 25%. Det är jag för att jag ska kunna fortsätta med min vattengympa och akupunktur. Skulle jag inte få det, så blir jag så öm och stel i mina leder. Och då vill ingen vara nära mig. För jag blir så gnällig då. Hoppas nu bara att försökringskassan inte motsätter sig sjukskriviningen.

Nej, nu ska jag ta tag i disken. Eller är det någon frivillig som åtar sig det?? ;))

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0