Snurrar runt

Just nu är jag trött som en gnu. Mina stackars ögon snurrar runt huvudet på mig. Har inte vilat/sovit nägot sen jag steg upp i morse. Visst har jag viljat det, men när jag försökte vila så kunde jag inte somna. Då vart det bättre att gå och göra någon nytta.

Ryggen känns bättre, men det beror nog på medicineringen. Förhoppningsvis så kommer det att hålla sig så här ett tag, då jag tyvätt behöver medicinera i en vecka. Men så länge som jag rör på mig så känns det bra. Ska alltså inte sitta förmycket. Ops, vad gör jag nu då?? Jo, jag har satt min stora bak i soffan.

Snart ska jag ta tag i den rena tvätten. Den ska vikas och förhoppningsvis komma in i skåpen. Ja, det SKA den. Vill ju inte har ren tvätt liggande framme när jag ska ha gäster på tisdagkväll.


Här kommer en aningens mörk bild på mig, men det bjuder jag på.

Nu, ska jag ta tag i tvätten.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0