Hur trött får man vara??

Hela denna dagen har gått i trötthetens tecken för mig. Fattar absolut inte vaför jag är så trött. Jag har sovit hur bra som helst inatt. När vi tittade på en film på fritids så var jag nära att somn STÅENDE. Då är man trött. Det var en bra tecknad film som vi såg, Disco daggs. Den handlar om ett gäng dagmaskar som vill vara artister. Man får följa dem i med och motgångar. Det är en film som jag kan rekommendera. Om inte annat så för muskiken. Härlig 70-tals disco för hela slanten.

Nu har ungarna höstlov, så jag kommer att vara på fritids hela veckan. Nja, inte riktigt hela. Jag är ledig imorgon. Då ska dom åka till tekniska museet i Malmö och vara borta hela dagen. Tyvärr så kan jag inte följa med, då jag ska till sjukgymnastiken. Så är det tisdag och torsdag eftermiddag.


Så här ser jag ut ikväll. Ögonen går i kors på mig ;)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0