Hallelulja

Ja, hallelulja för Imagran. Vad skulle jag gjort utan dem idag?? Helt enkelt inte överlevt. Det höll verkligen på att krisa till sig när jag var på apoteket för att hämta ut mina Imagran. Den dosen som jag fått utskriven var slut. Men till slut så fick jag ut en annan dos, så dagen var räddad. Vilken pärla på apoteket som räddade min fortsatta dag.

Ikväll mådde jag så bra att jag åkte iväg på handboll. Det var en bra match mellan Ystads IF och Hammarby. YIF vann med 7 bollar, efter att hammarby klappat igenom i mitten av andra halvlek.

Nu sitter jag i soffan och slappar. Ska snart dra mig mot sängen. Vill vara pigg så att jag orkar med att åka till Malmö i morgon. Men innan vi åker dit ska älsklingen på fotbollsträning.

Nu ska jag återgå till slappandet.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0