Snabbis

Jag är bara inne om för en snabb uppdatering. Om en liten stund så börjar mitt jobbpass på handbollen. För en stund sen avslutade jag mitt jobbpass på julmarknaden. Så det har gått i ett idag. Känner mig ganska så slut redan och huvudet det dunkar. Ja,ja, det går väl snart över får jag hoppas.

I förmiddag satt jag och virade in födelsedagspresente, så att jag slipper göra det imorgon innan vi åker iväg. Det ska bli kul att få träffa Matilda och hennes lillasyster. Fast hon är min systerdotter så blir det inte så ofta som vi ses. Tyvärr är det inget jag kan göra något åt.

Innan jag började skriva på mitt inlägg, så beställde jag lite kläder på Ellos. Det blev bl a en ny vinterjacka, tidigare har den kostat 699 kr, men nu kostade den 195 kr. Jag tycker att det var billigt. Det blev även några tröjor och cardigans, samt ett par byxor.

Nej, nu kallar plikten.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0