Tungt hjärta

Det var med tungt hjärta som jag vid lunch tid igår körde mot Malmö. Jag skulle hämta hem våran ÄLSKADE FLISAN. Fick en tår i ögat när jag fick aksen som hon låg i.

När jag kom in till djursjukhuset så sparang jag på vetrinären  som tog väl handom oss. Jag passade på att tacka honom för all hjälp/info som vi fick i den svåra stunden.

Idag har vi begravt Flisan.

None

En av alla härliga blider som vi har på Flisan.

Nästa vecka ska vi iväg och titta på kisebebisar. Dom är runt två veckor då. Vi skaffar inte en ny kise för våran skull utan för Tovas skull. Hon känner sig så ensam nu. Livet måste ju gå vidare. Man kan inte stanna i det förflutan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0